سئو فوری

سئو فوری

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 11:15 | بازدید : 173
نویسنده : Admin | نظرات (0)

 

سئو سایت تازه تاسیس: چگونه وارد رقابت سئو شویم؟!

 

همه عاشق یک عکس قبل و بعد از آن هستند. اما آیا ما با قبل و بعد از بازاریابی سازگار بوده ایم؟ زیرا وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، زمان تغییر کرده است.

 

پیش از این ، شما به خدمات مشتری خوب در محل سایت اعتماد می کردید ، اکنون خدمات مشتری شامل یک حضور مداوم در شبکه های اجتماعی است. و تماس سرد ممکن است فقط در راه خروج باشد (سرانجام).

 

در اینجا سه ​​سنگ بنای بازاریابی آورده شده است که از بازاریابی سنتی به بازاریابی مدرن منتقل شده اند ، استقبال از عصر جدیدی از بازاریابی دیجیتال و بهترین روش هایی که به شرکت شما کمک می کند تا در میان مردم برجسته شود.

 

قبل: خدمات مشتری ، پس از: مدیریت رسانه های اجتماعی

مبانی خدمات به مشتری چگونه صفحه اول گوگل باشیم  هنوز یکسان است: به حرف مشتری گوش دهید ، مشتری همیشه حق دارد و همیشه پیگیری کنید. به غیر از این ، همه چیز تغییر کرده است. جایی که مشتریان شما انتظار دارند خدمات تغییر کرده باشد نیز.

 

هنگامی که مشتریان یا مشتریان احتمالی شما سوالی دارند یا امیدوارم مشکلی نداشته باشند ، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهند انجام جستجوی وب یا دسترسی به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شما در هر زمان برای پاسخگویی است ، 24 / 7

 

و اگر کسی گوش نمی دهد؟ تو دردسر افتادی.

 

خوراک رسانه های اجتماعی Comcast

 

مثال بالا را در نظر بگیرید ، برخی از نتایج پس از جستجوی مختصر توییتر برای افرادی کهComcast را ذکر می کنند ، است. بسیار منفی است. اما اگر کمی بیشتر نگاه کنید ، نمایندگان مختلف Comcast توییتر Comcast را پیدا می کنید که با مشتریان تماس می گیرند و سعی می کنند یک راه حل را پیدا کنند. مارک های کوچک و بزرگ از رسانه های اجتماعی برای رشد و جلب رضایت مشتری خود با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان خدمات مشتری استفاده می کنند.

 

قبل: تماس های فروش ، پس از: وبلاگ نویسی

بهترین خبر در مورد بازاریابی دیجیتال در روند تولید سرب است. به جای محتوای قطع کننده مانند تبلیغات تلویزیونی و تماس های سرد ، بازاریابی محتوا و اطلاع رسانی به عنوان یک سرویس همه چیز در مورد این است که به مشتری اجازه دهید خدمات شما را جستجو کند و خود را در قیف تولید کننده اصلی خود انتخاب کند.

 

این روند بسیار شبیه کاری است که شما ممکن است هنگام تحقیق درباره مشتری یا تجارت جدید انجام دهید.

 

بگویید که به دنبال یک شریک چاپ کارت ویزیت جدید هستید ، اما مطمئن نیستید که یکی را در شهر می خواهید یا یک مارک ملی. قبل از اینکه حتی جستجوی وب را برای "چاپگرهای ریچموند ، VA" انجام دهید ، اولین قدم شما ممکن است انجام جستجوی وب برای "چاپگر محلی در برابر ملی باشد؟" برای کمک به شما در تصمیم گیری (این روندی است که Google در جستجوی وب مشاهده می کند).

 

و اولین بازگشت برای آن جستجو چیست؟ این پست وبلاگ از چاپگرهای پاراگون ، "کارت های کسب و کار. برای خرید محلی یا آنلاین؟ " یک پست مفصل و جدید درباره اینکه چگونه می توانید از یک تجارت کوچک با همان هزینه یا کمتر از کارت ویزیت ارزان قیمت VistaPrint کارت بازرگانی با کیفیت بالا دریافت کنید.

 

بدون تماس سرد یا ارسال مستقیم ، این شرکت راهی را برای کسی که به دنبال خدمات چاپگر است پیدا کرده است تا تجارت خود را پیدا کند ، آنها در مورد استفاده از گزینه های محلی یا محلی کوچک صحبت کرده اند و اطلاعات تماس آنها در آن مقاله وجود دارد.

 

چگونه برای تولید سرنخ با وب سایت خود چگونه است؟

 

قبل: جمعیتی تبلیغات ، پس از آن: KPI ها

در روزهای گذشته ، تبلیغات مربوط به خیابان های یک طرفه چاپ ، رادیو و تلویزیون بود. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی هنوز در آن شیطان گیر کرده اند. این بدان معناست که اعداد مهم مربوط به شما نبوده ، بلکه مربوط به آگهی دهنده است ، از جمله آمار جمعیتی و آمار بازدید.

 

در دنیای جدید بازاریابی دیجیتال ، جدول ها عوض شده اند. آماری که می خواهید ردیابی کنید مربوط به شرکت شما است ، شاخص های کلیدی عملکردی که به شما می گویند چگونه تجارت شما انجام می شود. به جای تمرکز بر روی آنچه تبلیغ کنندگان می توانند برای برند شما انجام دهند ، شما این سه شاخص مهم را در برابر عملکرد گذشته خود کنترل می کنید:

 

مخاطبان شما چگونه سئو چیست وب سایت شما را پیدا می کنند

جایی که مشتریان شما زندگی می کنند

کاربران از چه فناوری برای دسترسی به سایت شما استفاده می کنند

بازاریابی دیجیتال ملاقات مشتری شما در فضای جدید است: استفاده از وب سایت ، محتوای شما و حضور رسانه های اجتماعی در دسترس و آموزنده ،

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش