بک لینک

بک لینک

تاریخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 زمان : 14:24 | بازدید : 40
نویسنده : Admin | نظرات (0)

Image result for نحوه بک لینک گیری

 

- ارسال ایمیل به افراد برجسته در وبلاگ سئو چیست شما

این استراتژی ممکن است هر بار برای شما بک لینک نباشد ، اما مطمئناً سهام اجتماعی بیشتری برای شما ایجاد می کند و به شما کمک می کند تا با مخاطبان در روابط خود روابط برقرار کنید.

 

هر زمان در مقاله خود از ابزار یا وبلاگ خاصی نام بردید ، برای صاحب آن ایمیل ارسال کنید تا به آنها بفهماند که در مقاله شما برجسته شده اند.

 

من چندین بار این کار را انجام داده ام و جواب می دهد. پست شما نه تنها از نظر اجتماعی ارتقا می یابد ، بلکه به پرورش روابط با تأثیرگذاران صنعت نیز کمک می کند و حتی ممکن است در طولانی مدت برای شما یک لینک قدرتمند باشد.

 

برای انجام خدمات اطلاع رسانی ، توصیه می کنم از یک ابزار تبلیغاتی مانند Mailshake استفاده کنید. این ابزار همچنین شامل چندین قالب ایمیل قابل تنظیم برای کمک به شما در تلاش برای تبلیغات است.

 

25. مقالات خود را در مورد Quora Spaces دوباره استفاده کنید

Quora بستری است که در آن کاربران می توانند س askال کنند و با افرادی که بینش منحصر به فرد و پاسخ های با کیفیت ارائه می دهند ارتباط برقرار کنند. Quora همچنین به کاربران امکان می دهد وبلاگ خود را ایجاد کرده و شروع به انتشار پست های وبلاگ کنند. اخیراً ، Quora وبلاگ ها را به Spaces منتقل کرد.

 

پست وبلاگ Quora

 

درست مانند کاری که در Medium یا LinkedIn انجام می دهید ، می توانید برخی از مطالب قدیمی خود را در Quora دوباره استفاده کنید و در عوض بک لینک با کیفیت بالا بدست آورید. اینجا را کلیک کنید تا Spaces on Quora فعال شود و پست های قدیمی خود را بازنشر دهید تا مخاطبان کاملا جدیدی برای محتوای خود جذب کنید.

 

مطالعه پیشنهادی: نحوه استفاده از بازاریابی Quora برای سوپرشارژ کردن استراتژی محتوای خود

 

نتیجه

اکنون که این استراتژی های قدرتمند پیوند سازی را آموخته اید ، زمان آن فرا رسیده است که این روش ها را امتحان کنید.

 

من همچنین از شما می خواهم که از یک ابزار قابل اعتماد SEO برای کمک به شما در تلاش برای ایجاد لینک استفاده کنید. من SEMrush ، یکی از محبوب ترین ابزارهای جستجوگرها و تحلیل رقبا در بازار را توصیه می کنم. با ویژگی SEMrush’s Backlink Analytics می توانید مشخصات بک لینک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید ، فرصت های جدید ایجاد لینک را شناسایی کرده و حتی بک لینک های سمی را شناسایی کرده و آنها را رد کنید.

 

برای ثبت نام در یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان SEMrush Pro ، روی پیوند زیر کلیک کنید:

 

دسترسی یک ماهه رایگان به SEMrush Pro (ارزش 99.95 دلار)

 

به یاد داشته باشید: پیوندهایی که ایجاد می کنید باید طبیعی باشند ، بنابراین به رتبه بندی آنلاین شما آسیب نمی رسانند. برای اطمینان از اینکه اشتباهات رایج در ایجاد بک لینک زیاد مرتکب نشده اید ، این مراحل گام به گام را در مورد نحوه ایجاد بک لینک به روش صحیح در سال 2020 بررسی کنید.

 

کدام استراتژی ایجاد لینک بهترین بک لینک ها را به شما می دهد؟ در قسمت نظرات به من اطلاع دهید

 

اگر این مقاله را مفید دانستید ، لطفاً آن را با استفاده از لینک زیر در توییتر به اشتراک بگذارید:

 

25 استراتژی اثبات پیوند ثابت برای دریافت بک لینک با کیفیت بالا

برای توییت کلیک کنید

یادداشت سردبیر: این مقاله در اصل در ژوئیه 2016 منتشر شد و برای شادابی ، دقت و جامعیت به روز شده است.

 

اگر این مقاله را دوست داشتید ، ممکن است دوست داشته باشید:

 

25 بهترین برنامه افزودنی Google Chrome برای سئو

مسابقه ابزارهای SEO: SEMrush vs Ahrefs vs Moz Pro vs SpyFu

چگونه می توان با Infographics بک لینک با کیفیت بالا دریافت کرد (و SEO خود را تقویت کرد)

40 سایت ارسال اینفوگرافیک برای تبلیغ اینفوگرافیک شما (و دریافت بک لینک)

   از HARO استفاده کنید

HARO سرویسی است که توسط روزنامه‌نگاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این افراد زمانی که به نقل قول یک متخصص نیاز دارند از این سرویس استفاده می‌کنند. اگر در زمینه یا حوزه خاصی مهارت دارید می‌توانید به سوالات موجود در این سرویس پاسخ دهید. این سرویس روش بسیار مناسبی برای به دست آوردن بک لینک قوی است.

 

2)     پست‌هایی بنویسید که ارزش لینک گرفتن داشته باشند

برای اینکه بتوانید از سایت های دیگر بک لینک قوی  به دست آورید، بهتر است مطالب مفید و ارزشمندی را در سایت خود منتشر کنید. در این مطالب سعی کنید راجع به یک یا چند وب سایت صحبت کنید و به آنها لینک بدهید. سپس به این سایت‌ها لینک پست خود را ایمیل کنید. مطمئن باشید که بیشتر این سایت‌ها از این‌که از فعالیت‌شان تعریف کرده‌اید خشنود خواهند شد و به سایت شما لینک خواهند داد.

 

3)     در وبلاگ خود لینک سازی داخلی کنید

تلاش کنید در داخل هر پست به سایر مطالب وبلاگ نیز لینک بدهید. لینک سازی داخلی می‌تواند در گرفتن بک لینک بسیار مفید باشد. با گذشت زمان، شبکه‌ای از صدها بک لینک در سایت خود خواهید داشت. این شبکه لینک گسترده می‌تواند نرخ پرش (Bounce Rate) سایت شما را پائین بیاورد و کاربران را به گشت و گذار در سایت شما ترغیب کند.

 

4)     در وبلاگ های دیگر پست مهمان بنویسید

مطمئناً نوشتن یک محتوا و قرار دادن آن در وب سایت شخص بک لینک چیست  دیگری، امری کاملاً زمان بر است. اما باید جور دیگری به این مسئله نگاه کنید. با انتشار محتوا در وب سایت دیگران، شما خودتان را به مخاطبان جدید معرفی می‌کنید. همچنین، می‌توانید با قرار دادن بک لینک در پست خود، کاربران آن سایت ها را به وب سایت خود منتقل کنید.

 

 

بازاریابی دیجیتال چیه و چه متعلقاتی داره؟!

تو این کتاب همه چیز بازاریابی دیجیتال رو بهت آموزش دادیم.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

می‌خوام یاد بگیرم021-58438داخلی 1

5) در وبلاگ های DoFollow دیدگاه ثبت کنید

به طور معمول، وبلاگ‌های وردپرسی تگ  NoFollow را برای لینک‌هایی که در آن‌ها قرار می‌گیرند، اختصاص می‌دهند. وبلاگ‌ها این کار را برای جلوگیری از ارسال دیدگاه‌های اسپم در سایت انجام می دهند. از سوی دیگر سایت ها و وبلاگ هایی هستند که از صفت DoFollow در دیدگاه های خود استفاده می کنند که محدودیتی در این مورد ندارند. در این شرایط می توانید از این سایت‌ها یا وبلاگ‌ها برای به دست‌آوردن بک لینک استفاده کنید.

 

2)    پروفایل بوک مارک اجتماعی خود را بروزرسانی کنیدبک لینک از شبکه احتماعی

مطمئن شوید که پروفایل شما در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی بروزرسانی می‌شود و لینکی به سایت یا وبلاگ تان داده می شود.

 

3)     به یک متخصص تبدیل شوید (یا سوالات زیادی بپرسید)

سایت‌های پرسش و پاسخ، مانند سایت Quora بهترین مکان برای ساخت بک لینک هستند. همچنین اگر بتوانید در سرویس هایی همچون Haro ثبت نام کنید، قادر خواهید بود بک لینک‌های بیشتری کسب کنید. همچنین، با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید بک لینک‌های ارزان زیادی را دریافت کنید.

 

4)     با دیگران دوست باشید

یکی از آسان ترین روش‌ها برای به دست آوردن بک لینک ارزان آن است که از مطالب خود به سایر وب سایت‌های دیگر لینک بدهید. در بیشتر موارد، آن‌ها هم این لطف‌تان را جبران می‌کنند و به سایت شما لینک می‌دهند. این کار را برای مدتی انجام دهید. مطمئن باشید اگر با وب‌سایت‌های درستی در تماس باشید، نتایج خوبی به دست خواهید‌آورد.

 

انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بدحتما بخوانید: انواع لینک بیلدینگ: بک لینک های خوب و بک لینک های بد

5)     از فرصتی که بازارهای ایترنتی به شما می‌دهند، استفاده کنید

آیا شرکت‌تان محصولات خود را از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر به فروش می‌رساند؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که هر کدام از صفحه محصولات به سایت یا وبلاگ شما لینک داده‌اند.

 

6)     یک مسابقه ترتیب دهید

می‌توانید مسابقه‌ای راه‌اندازی کنید و از شرکت کنندگان بخواهید جهت وارد شدن به مسابقه، لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهند و آن را در شبکه‌های اجتماعی‌شان منتشر کنند.ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

Pinterest

Flickr

Quora

Periscope

3- هوشمندانه کامنت تولید کنید

از آنجایی که ربات های گوگل به هر حرکتی از جانب شما حساس هستند باید بدانید مطالب و نظراتی که منتشر میکنید نباید وارد حیطه اسپم شود. اگر ربات ها احساس کنند مطلب شما تطابقی با سایت و موضوع مورد نظر ندارد آن را حذف خواهد کرد.

برای جلوگیری از این موضوع میتوانید در سایت هایی که هم راستا با محتوا سایت شما هستند فعالیت کنید.

از لینک فالو در این موارد استفاده می کنیم:

– مطالب مرتبط

– محتوای مفید برای بازدید کنندگان

– لینک های داخلی سایت خودتان

و از لینک نو فالو برای موارد زیر :

– مطالب نامرتبط

– لینک های وابسته به سایت

– لینک های اسپانسر

– لینک های تبلیغاتی

– کامنت ها

– لینک های فوتر سایت

 

زمانی که لینک مطالب سایت شما در سایت های دیگر قرار بگیرد گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما و مطالبی که در آن ارائه می دهید از نظر مردم قابل اعتماد و کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک سایت و مطلب معتبر آن را در نظر میگیرد. 

 

لینک نوفالو nofollow

گوگل این نوع بک لینک را معرفی کرد تا بک لینک های بی ارزش از بک لینک های با ارزش بالا مشخص شوند.

لینک های نوفالو بر خلاف فالو این پیغام را به ربات های گوگل برای دنبال کردن خود نمیدهند. با اینکه تاثیر زیادی در سئو سایت ندارند اما خیلی بی تاثیر هم نیستند. همچنان با کلیک بر این لینک ها به سایت های دیگر هدایت میشود اما ارزش سئو بالایی ندارند.

 پیدا کردن لینک نوفالو با inspect

برای پیدا کردن کل لینک‌های نوفالو می‌توانید بر روی صفحه مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه view source را انتخاب کنید سپس به کمک ابزار جستجوی مرورگرها و با زدن کلیدهای Ctrl + F عبارت nofollow را تایپ میکنیم تا مرورگر برایمان هم تعداد و هم مکان لینک را نشان دهد.

 

 5 روش بک لینک های نوفالو

1-فیس بوک

فیس بوک هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی با قراردادن لینک سایتتان در آن به شما بک لینک نوفالو میدهد. با تقسیم بک لینک‌ها به دو دسته فالو و نوفالو، بسیاری از شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک، توئیتر، لینکدین، گوگل پلاس و… همه بک لینک‌های خود را به صورت نوفالو تغییر دادند تا ارزش سایتشان بالا برود.

 

2-کامنت سایت

اغلب سایت هایی که شرایط کامنت گذاری را فراهم کرده اند به شما لینک نوفالو میدهند. در گذشته با قراردادن کامنت میتوانستید به راحتی بک لینک های ارزشمندی دریافت کنید اما امروزه دیگر چنین چیزی نیست.

3-فروم

در بعضی فروم های ایرانی میتوانید با نظر دادن و انتشار پست بک لینک فالو دریافت کنید اما در سایر فروم ها دیگر این اجاره به شما داده نمیشود و بک لینک ها نوفالو خواهد بود.

4-بلاگفا

بلاگفا ، یک سرویس قدرتمند و قدیم وبلاگ نویسی است که طرفداران زیادی دارد. مکن است با قراردادن لینک در محتوای بلاگ بک لینک فالو دریافت نکنید اما با قراردادن لینک در قسمت پیوندها شانس برای داشتن بک لینک فالو داشته باشید.

5-آپارات

با ثبت نام در این سایت و ایجاد یک حساب کاربری میتوانیدذ ویدیو های خود را در آن قرار دهید. اما نهایتا در این کانال ، شما خواهید توانست که یک بک لینک نوفالو به سوی سایت خود بگیرید. البته این کار آپارات، کاری فکر شده و درست است چرا که باعث می شود که کسانی که محتوای ویدیویی مفیدی ندارند ، شروع به ساخت کانال های اسپم برای درج لینک نکنند

 

آیا غیراز بک لینک فالو و نوفالو بک لینک دیگری هم داریم ؟

بله ، امروزه برای rel نسبت های مختلفی تعریف کرده اند که خزنده ها یا روبات های گوگل ، آن ها را به خوبی می شناسند. 

 

<a rel=”value”>

آموختیم که به جای value در عبارت بالا ، می توان عبارت nofollow را قرار داد تا خزنده ها ، آن را دنبال نکنند. برخی از دیگر عبارت ها که می توانند به جای value به کار برده شوند ، عبارتند از:

Alternate

در این حالت  لینک ، به جایی می رود که شما همین صفحه را به زبانی دیگر یا برای پرینت خواهید دید.

Author

بدین معنا که این لینک به جایی می رود که شما نویسنده مقاله را معرفی خواهید کرد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش